Stránky

2012/01/20

Tři krátké krát tři (+ bonus)

Potřebuji mlčet
A přitom
Být slyšet
...............
Slyšíte mne?
-------------------------------------------
umírám, umírám
na co si tu hraju?
to přece každý
tak nebuď labuť
a rozběhni se
do bažiny života

(jen se v ní neutop)
-----------------------------------
bolí mne duše
jednadvacet gramů prý
tak proč taková tíže
kde se bere vždyť
těžká je jak nekonečno
----------------------------------------
Sním o snu Nemuset snít
prostě žít
přirozeně a opravdově
správně a skutečně

(hlavně žít)
------------------------------------------
černá vrána
krá krá krá
sedí na drátě
krá krá krá
chystá se odletět
krá krá krá
kampak?
-----------------------------------------
moje tvář
tak blízko té tvojí
líbám tě na ni
abys pocítil můj dech
toť můj život přec
-----------------------------------------
je šest, už je čas
vylézt z postele začít den
káva, chleba, marmeláda
zuby, vlasy, obličej
boty, rifle, košile
klíče, taška
a vycházej!
--------------------------------------------
z písmen slova
ze slov věty
z vět odstavce
z odstavců život
ze života smrt
----------------------------------------------
Déšť přemohl sníh
a tak
beznaděj je tu zas
unavená tráva
bez zimní pokrývky
strádá
a já spolu s ní
-------------------------------------------------
Vstát a jí
Jen ten den
Nepromarnit

Žádné komentáře:

Okomentovat