Stránky

2017/05/26

Lázeňské zápisky IV

Pátek odpoledne, vlakové nádraží, tři hodiny, slunce praží, slzy se mi derou do očí. Modřinka a manžel přijíždějí.

Můj lázeňský pobyt dostává jiný rozměr. Pokoj se zaplňuje dětskou postýlkou, hračkami, kočárkem. Místo sterilní nudy je tu exploze kostiček a plyšáků.

Dlouhé i krátké procházky parkem. Krmení kačenek. Hodiny na dětském hřišti. Moje odbíhání na procedury. Opičky. Muž marod. Acylpyrin, Vincentka tabletka. Klavír a známé melodie. Nákup knížek. A bot.

Schönau, Pinocchio Café, Café Beethoven, Mélodies Café, Človíčkov, Monopol, Cukrkandl. Kavárny - zákusky, kafíčka, užívání si.

Modřinka šokuje extrémně dlouhým odpoledním spánkem. A tak čteme - manžel Pilátovou a její knihu S Baťou v džungli a já Škvoreckého Zbabělce. Naopak už jsme je četli, a tak si můžeme o čteném povídat.

Modřinka hvězdou celého hotelu. Všichni se na ni usmívají, hladí ji po vláskách. A ona? Úsměv na tváři, culí se, pobíhá tu po schodech, plete se do cesty. A je nejroztomilejší na světě. Ano, jsme středem pozornosti.

Zřícenina hrádku Škvárovník, park Letná, Stráž císaře Františka Josefa. Výlet.

Pátek odpoledne, vlakové nádraží, tři hodiny, slunce praží, slzy se mi derou do očí. Modřinka a manžel odjíždějí.

Žádné komentáře:

Okomentovat