Stránky

2014/11/07

Tápání

V životě občas - dobrá, často - tápu.

Otáčím radiátor na čtyřku. Potřebuji teplo.
Dívám se z okna na kousek Prahy v šedi mlhy. Nevidím jasně.
Sbírám chuchvalce kočičích chlupů roztroušených po podlaze. Ztrácím se v dílčích činnostech.
Dostávám kytku k výročí, na které jsem zapomněla. Jsem zaskočená a nucená být lepší.
Mám svůj maxi vlněný bílý svetr. Cítím se v bezpečí - jsem to já.
Dopoledne spím a těžko vstávám. Jsem unavená.
Máme už adventní kalendář, se kterým se těšíme na odpočítávání.
Dny jdou. Jsem tiše. Nechci je vyplašit. Je dobře.

******

Aktuální text doplním teď staršími mikrobásněmi. Takhle já píšu - lepím nesouvisející dohromady.

******

ve dvě v noci
oblékám
svrchník odvahy
napsat dopis
ze své lásky
se ti vyznati

****** 

trápit se pro cizí minulost
stalo se údělem mým
zbytečným mlýnem
větrným

******

být upřímná
věřím
cesta je
k lidským
dveřím
zamčeným

******

nevím
jak zachytit čas do dlaní
v prach
se proměňuje moje konání

******

báseň poví
životní příběh
ve zkratce

******

dnes
a pak
zas
znova
povídat
o lásce
žijící
v nás
dnes

Žádné komentáře:

Okomentovat