Stránky

2014/07/04

Dnešní _ 27.6.

Děti dostaly vysvědčení. Já jsem tři týdny vdaná. Přesně na minutu. Je 13.30. To už bylo po. Slunce. Kostelní zvony. Euforie. Focení. Uklízela jsem. Mám mastné vlasy. Chce se mi psát básně. Vrátila jsem do knihovny tři knihy. Čtyři si půjčila. Já se z toho nevymaním. Kočka chytla mouchu. Snědla ji. Vyházela jsem staré účtenky. Zrušila zubaře. Dnes nechci žádné vrtání. Vlasy jsem si stáhla do culíku. Zametla jsem kočičí chlupy. Jsem bez počítače. Když píšu rukou, hrozně škrábu. Pak to ještě muset přepisovat. Neměli už z opravny volat? Přečetla jsem pouze pět stránek. Muž ráno udělal banánový koktejl. Koupila jsem bílý jogurt a zelený čaj. A taky šest housek. Venku svítilo a bylo teplo. Zpotila jsem se. Chtěla jsem vyprat, ale pračka byla poloprázdná. Tak jsem ty černé hadry hodila zpět do proutěného koše.
Je tu příliš ticha, musím naslouchat svým myšlenkám. A to nebývá dobré. Piju sladkou kolu a nesnáším se za to. Těším se, až muž přijde z práce domů a budeme si povídat. Hotová stepfordská panička! Jen chybí cinknutí trouby a vytažení jablečného koláče.
Když si to takhle celý rekapituluji, měl dnešek vůbec smysl?
Telefon. Zlomený konektor. Vyčistit. Zanesený. Tři tisíce. Ale v pět to bude....

Žádné komentáře:

Okomentovat