Stránky

2014/07/30

ostrov. dojmy. moje.

jsem v moři. plavu na hladině. občas polykám slané doušky. jemná pěna utíká mezi prsty. vlny mě unáší. kam chtějí. nechám je. On na pobřeží. nohy od písku. mokré vlasy v pramínkách. kape z nich. kap kap. na moje záda. ručník navlhlý. sny. skutečností. létem. sluncem. nocí. bílé víno bez etikety. od místních. sladké. umí Ahoj. cvakání fotoaparátu. foukání klimatizace. spát pod prostěradlem. ráno otevřít dveře na balkón. a zase zalézt pod přikrývku. cestování po ostrově. autobusem. cestování kolem ostrova. na pirátské lodi. velké vlny. je mi špatně. stočená v podpalubí. zaspat to! meloun k snídani. meloun k večeři. vrchovaté talíře plné kousků šťavnatých. ten pocit být zase u moře. vítr ve vlasech. poskakovat na pláži. být rozverná. zesvětlené vlasy. klobouk, co ulétá z hlavy. západ slunce. voda bez života. žádné mušle. lidé s náramky. šedé, žluté (svítivě), zelené. all inclusive. málo lidí, nikdo známý. odpočinek. knížky. nadšení z nové Pilátové (Tsunami blues). On leží ve stínu. pořád se maže. a nebo o tom mluví. stejně se spálí. je to vtipný. směju se. odreagování. duhový koktejl v baru. s míchátkem mořské panny. jejich hudba. rozverná. veselá. jejich tanec. v tavernách, na lodích. jsem v moři. loučím se. však víš, co jsem ti pošeptala do nespočetných kapek tvých. ahoj. a díky.

Žádné komentáře:

Okomentovat