Stránky

2011/05/05

Princezna s krátkými vlasy

Žila byla jedna princezna. Já vím, na tom není nic zajímavého. Takových  už po světě chodilo! Ale tahle byla zvláštní, měla totiž krátké vlasy. Ano, děti. Krátkovlasá princezna.  Taky se ptáte, jak je to možné? Co by dělala, kdyby ji zloduch unesl a zavřel do věže? Jak by princ vyšplhal nahoru, aby ji mohl zachránit, když mu nespustí svoji zlatou hřívu? Nebudeme si nic nalhávat, princové nebývají tak chytří, aby si sebou přinesli žebřík. (A jen tak mimochodem - s jejich fyzičkou to jde taky s kopce, považte, snad by ho ani neunesli!) 

Jako vše, i toto má své vysvětlení. Ale kdepak! Žádné čáry máry, zakletá taky nebyla, je to úplně jednoduché. Tahle princezna chtěla být pouze moderní. Takže zašla do kadeřnictví a nechala se ostříhat.

Asi vás zklamu, na závěr každé pohádky by mělo být nějaké ponaučení, jako že dobro zvítězí nad zlem, láska nad nenávistí, jenže tady není. Toto je jen příběh o ženský, co má vlastní rozum a jedná podle sebe. No a náhodou je to princezna. Dobrou noc!

3 komentáře:

  1. Čekal jsem na pointu, ale tahle mě nenapadla (čekal jsem třeba to, že princezna koketovala s drakem a jeho švarná drakyně jí v žárlivosti sežehla její krásné vlasy, tak se musela ostříhat). Zas a znovu...ale ne, nebudu se opakovat, ty víš co chci říct :))

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji, zrovna jsem dceru - 5let - vzala strojkem kvuli veškám ve školce a neustálemu nošení domu. Nesla to těžce, zítra mají maškarní a ona plakala, že princezny nemají krátké vlasy. A hle, přečetla jsem ji vaši krátkou pohádku a vyloudil se jí usmev na rtech. Dekuji mnohokrát. Jeřábková

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že pohádka zafungovala. A děkuji, že jste mi o tom napsala. Tím jste zase vyloudila úsměv vy mně:-).

      Vymazat