Stránky

2013/11/29

jsem nic a ještě míň

už je to tu zas. pocit, že nic nedělám. že jsem k ničemu. neuvařím. nepobavím. bez koníčků. beze snů, o něž bych se rvala. jsem nic a ještě míň. jediná moje silnota - lidi kolem. on. bratr. máma. táta. babička, co už čtyři roky nežije. z nich čerpán a pro ně se snažím. sama o sobě? jsem nic a ještě míň. práci nenávidím. budu mít vřed. už se z duše ozývá. tenké ruce. bledota. jsem vůbec žena? nelistuji časopisy. vstupuji do obchodního domu jak do sídla ďáblova. ta neupřímnost, lesklost, umělost. hnus, velebnosti! nerozumím světu. a nechci. proto bez televize. žádné zprávy. nepouštět k sobě realitu. stejně ji dostávám pokroucenou. vyhýbám se. stojím si za tím. neumím si organizovat čas. tolik mi ho proteče. cennější než zlato a já jím plýtvám. minuta k minutě a bylo by na román. mohla jsem ho napsat. mohla jsem něco napsat. a zatím. jsem nic  a ještě míň. nejsem pod dozorem. cpu se sladkým. tohle je dospělé chování? hraju si na veselost. a přitom. a přitom potřebuju obejmout. nedovolím to. slabota. šlápota. čekám na první vločku sněhu. a zatím listopad utekl. dělám ostudu. i sobě. v kabátě po komsi. padesát let mimo módu. na co si to hraju. alternativa. k čemu? měním se. měla jsem ten dojem v právě uplynulém čase. teď návrat k pravdě. jsem nic a ještě míň. kdy na to přijde? to nezvládnu. neustojím. svátky. mám je ráda. dárky nenakupuju. ze strachu. nechápe. bolí mě svaly. horečka. pouhé přání. blbá stylizace. odrostlé kořínky. mastné uprostřed. roztřepené konečky. vlasy. můj život. jsem nic a ještě míň. smířená. přežít. bude líp. do svátků. do nového roku. do příště. pak se to zase objeví. ten pocit. hnus, velebnosti!

Žádné komentáře:

Okomentovat