Stránky

2019/01/29

Na kafi


Ahoj Jitko, promiň, že jdu pozdě, čekáš dlouho, viď, Mates se ráno vztekal, nechtěl se oblíkat, byl to zase boj ho vypravit, co sis dala, jenom kafe, to já vás slečno poprosím o horkou čokoládu a támhle ten citronový cheesecake, na nervy, víte, na nervy, Jarko, na nervy oblíkat ho do školky, ještěže ho tam vedl pak Mirek, ať si taky vyžere něco on, že jo, no a Monča ještě ráno dělala úkol do dějáku, já se z těch dětí, hm, ten je ale dobrej, nechceš ochutnat, asi se z nich zblázním, pořád jenom lítám do práce a z práce domů, což je jen další práce, všichni mají pořád hlad, mámo, co bude k večeři, mámo,
kdy bude jídlo, mami, já mám hlad, no furt dokola, pračka věčně vrčí, občas mám pocit, že jede nonstop, Mirek si večer jen kecne k telce a nic se po něm nesmí chtít, že je unavenej, no a já snad ne, a můžu odpočívat - nemůžu, hele já furt povídám, ale ta čokoláda mohla být hustší, tohle je snad z pytlíku, a vůbec se nezeptám co ty, jak je v nové práci, pořád sama nebo někdo na obzoru, já vím, že máš taky co povídat, ale to víš, ty jsi po dlouhý době někdo, s kým si můžu normálně promluvit, v jídelně na to není čas, tam se jen řeší, jestli máme dost navařených knedlíků a kdo přesolil polívku, taky pořád bojuju s penězi, Monča pořád potřebuje něco do školy, malej zase ze všeho vyrostl, a to jsem letos chtěla našetřit na moře, bylo by to fajn se zase rozvalit pod sluncem, jenže to bych si neměla dávat ty dortíky, takhle nezhubnu, a když nezhubnu, budu v plavkách pro smích, to ti povím, ty máš tu figuru pořád krásnou, ale to víš, ono dvě těhotenství by s tebou taky zamávaly, je to tu pěkný, takový sice studený, jako v továrně, všude trubky, ale pěkný, drahý, ale co, když je příležitost se takhle před prací potkat, tak to já jsem ráda a bez výčitek si to dopřeju, určitě se brzo zase sejdeme, co ty na to, já myslím, že to bylo dobrý, a ten dort byl vynikající, tak já jdu zaplatit, odskočím si a půjdeme jo, jestli jdeš na tramvaj, tak mi můžeš povědět o tom svém novém podnájmu.

Žádné komentáře:

Okomentovat