Stránky

2013/12/05

Stěhování

přikrývka hřeje novotou
místnost zeje prázdnotou

všechno bude
časem
zabydlený

bílé stěny
dřevěná podlaha
teď jen
vytvořit tu
svoji realitu

v polštářích peří prachový
co mě tu čeká? to se teprv uvidí

********

celý den je pouhým snem
představou, co mělo jinak být
den je nepovedený obtisk 
černé noci do barev

********

zamilovaná žena
boří minulost
zamilovaný muž
to je paradox

*********

předadventní čas
venku plískanice zas

*********

rozpouštím se v tvém obětí
jsi odvaha k mému studu
jsi oheň k mému ledu
jsi ten, co mou duši pohltí

*********

Mám ráda svoje ticho
podlahy mého bytu
zelenou kuchyň
mám ráda svoje ticho

A pak přijdu k tobě
do malých prostor
zastavěných věcmi
topím se v nich

měla bych ti o tom říct?

**************

když mám příliš jistou
půdu pod nohama
otevřu okno
vykloním se
a nohy se hned třesou

dívám se z okna
na včerejší bouřku
co se odehrála
zatímco jsem snila
každý mě jí škádlí
ale já ji opravdu neprožila

Žádné komentáře:

Okomentovat