Stránky

2014/10/22

Nad slovy

Skutečnost se do žádných slov nevejde. Z přítomnosti oněmíš. Všechno, co je v životě důležité, je nad slovy.

A v určitou chvíli dojdeš k poznání, že pokud může být to, co jsi prožil, předáno slovy, znamená to, že jsi vůbec nic neprožil.

Michail Šiškin - Listář

*****

Tiše zavřená
ve svém snu
pluje si a sní
o muži svých dní
nebyl, není, nebude
prostě neexistuje
ale vzdát to nesmí
to by byla její smrt

*****

u tebe (tvá přítomnost)

když jsem v tvém objetí
jsem nevinná a vším si jistá

když jsem v tvém náručí
sním si a nic mě nemučí

když jsem v tvých pažích
připadám si jak pod sluncem
na těch nejhezčích plážích

když jsem v tvých rukách
nevím o žádných mukách

když jsem u tebe
vím, kdo jsem

******

Poslouchám to znova a znova
ta slova prožitá, pochopená,
ta slova, která bych mohla napsat i já;
ale nikdy jsem to neudělala.

Žádné komentáře:

Okomentovat