Stránky

2017/05/17

Lázeňské zápisky III

17.5.

Sedím v pohodlném a stylovém křesle. Počítač spokojeně vrčí na malém kulatém stolečku. Je to ideální místo na psaní. Hned když jsem v pondělí vešla do tohoto pokoje, věděla jsem, že tady budu psát.
Z okna vidím vznášející se černé notičky, které demonstrují, že se tento dům jmenuje Beethoven.
Dnes poprvé zažívám trochu zklidnění, pomalu přivykám lázeňskému rytmu. Mám za sebou svojí druhou nejoblíbenější proceduru (pomalu tu před vámi rozkrývám svůj žebříček:-)) perličkovou koupel. Bublinky poskakující kolem vás v plechové vaně. Dorážejí na vaše stehna, ruce, záda, skotačí s nimi a svaly jsou z toho vyplesklé a unavené.
Jaké dojmy z prvních dnů bych vám ještě sdělila?
Užívám si, že se pokoj otevírá kartou a nikoliv klíčem. Připadám si jako filmová hvězda a kouzelník zároveň.
Překvapená jsem z toho, že mi Modřinka nechybí tak moc, jak jsem se obávala (o tom, že ona to doma beze mne zvládne bez problému, jsem byla přesvědčena předem).
Ráno už mi dalo tělo najevo, že zpozorovalo nějaký proces - je rozbolavělé, prozrazuje mi místa v těle, o nichž většinu života vůbec nevím, že je mám.
Připadám si jako na koleji. Sjela jsem během pár dní celé Sedmilhářky a u toho snědla spoustu nezdravého jídla.
Probouzím se časně (což dokážu asi kdekoliv mimo Prahu).
Mezi dopoledními procedurami chodím do parku, čtu (a snažím se nevidět ty muže pouze v trenýrkách a spousty maminek s dětmi) a snažím se vnímat, že jsem tady sama se sebou, dělám něco pro své zdraví, pro to, abych svůj život mohla prožít co nejlépe.
Jsem opojená, že mám v pokoji internet, jelikož jsem s tím nepočítala.
Něco vám prozdradím zase zítra, teď je čas na večeři.

Žádné komentáře:

Okomentovat