Stránky

2013/05/24

Nejtupější odpověď na lásku


Byla noc kostelů, a my nikam nešly. Byly jsme unavené, malátné. Ospalé deštěm a právě skončeným pracovním týdnem. Každá ve svém pokoji, každá ve svém světě. Linda četla pro sebe nově objeveného Bottona. Já pospávala, psala emaily do Ománu, na druhý konec Prahy a do míst, jejichž jméno ani neznám.

"Vyspat se s někým může být nejtupější odpovědí na pocit lásky." de Botton - Architektura štěstí

S touhle větou přišla Linda. Bylo 22.27 a bylo jasné, že četba pro dnešek je u konce. Copak by mohlo tohle přebýt? Raději si jít mýt hlavu.

I mě věta zaujala. Hned jsem v hlavě viděla příběh. Příběh dívky, zamilované a ochotné dát víc než má. Příběh, který není veselý.

Nakonec jsem se rozhodla ho nenapsat. Už teď nad ním začínám slzet, a to znám jen jeho obrysy. Tak nač, nač stvořit bolest.

Přesto poslední věta, která byla mi na mysl dána ihned, už se mnou zůstane:

A tak se s ním vyspala. Aby o něj nepřišla. Stálo to ale za to? Ztratit sama sebe?

Jdu si taky raději umýt vlasy.

2 komentáře:

  1. Uf... I po těch letech, co Tvůj blog čtu, mě dokážeš dojmout tak, že mi vstávají vlasy na hlavě (těch posledních pár, co zbylo)... Krásné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uf..co na to říct?:-) Těší mě, že se líbí, že vyvolává reakce a že stojí za navracení se sem.... Děkuji.

      Vymazat