Stránky

2015/01/01

Bilance 2014*

Napadl sníh a všichni na svých blozích bilancují. No, možná na to má vliv i to, že za dva dny letošní rok končí. Taky mám totiž chuť se zastavit a rekapitulovat a vytvořit si zároveň nové challenge, jejichž snaha o naplnění mě posune dál.

A jelikož muž odešel do kina na Hobita, mám i čas to provést.

Tak hurá na to!

2014
Změnila jsem se v někoho jiného. Mám nové jméno, nové bydliště.

Mám muže. Vdala jsem se. Jsem šťastná.

Poprvé jsem letěla letadlem. A pak podruhé. A potřetí.. A ještě jednou tolikrát.

Viděla jsem Londýn a proležela týden u moře. Oboje poprvé. Oboje celý život sněné.

Přečetla jsem přes stovku knih. A některé z nich byly fakt výborné. **

Marodila jsem. Leden, únor. V dubnu velká krize. Na podzim pomohly lázně (blaho).

Ukončila jsem nešťastné zaměstnání a celý zbytek roku tápala, co dál (tápu i teď).

Začala jsem opět studovat. Vážně.

Trápila jsem se zbytečnostmi, které mi ničily duši. Ale ze všech sil jsem s nimi bojovala. Nedala jsem se.

Změnily se moje reakce.

Viděla jsem desítky divadelních představeních.

Nedokázala jsem se zbavit své závislosti na coca cole.


2015
A co by moje 2014-Já poradilo budoucímu? Například tohle:

Smiř se s tím, že zdravotní výkyvy tu budou pořád. Bereš denně prášky, ale většinu dní funguješ. To je důležité. Snaž se, aby ti bylo tak, jako když jsi se na konci října vrátila z lázní!

Čti míň, ale líp.

Věnuj se svému tělu. Procházky, plavání, lepší potraviny.

Dodělej školu.

Psát. Psát víc. Psát lépe. Psát pravdivě. Psát.

Lépe trav čas. Méně internetového brouzdání.

Stále každý den vnímej svět kolem sebe.

Doveď si vážit a užívat svého muže každý den tak jako dosud.

Doufej, buď pozitivní. Sen se ti tím spíš splní.

Směj se, sni si, snaž se.


-----------
* Jo, vím, že to dávám na blog se zpožděním. Ale hlavní je, že to je.

** Pokusím se o těch nej napsat příští příspěvek. Ať máte inspiraci, pokud nevíte co zrovna číst.

Žádné komentáře:

Okomentovat