Stránky

2017/06/10

Kavárenský rozhovor


Irena: Sedneme si na zahrádku, když je tak hezky.
Marie: Ale pod slunečník, ať na nás moc nesvítí.
Irena: Jasně, vždyť to pere.
Marie: Ale když fouká, tak je až zima.
Servírka: Dobrý den, co si dáte.
Irena:  Kávu.
Marie: Bezinkovou limonádu.
Irena: Tohle město je furt rozkopaný. Teď u toho kostela, to je hrozný.
Marie: Já nevím, proč to pořád dělaj.
Irena: Chtěla jsem jet domů už dneska, ale v sobotu mám ještě bazén a nikdy jsem tam nebyla, tak si tam zajdu.
Marie: To si zajdi. Je to tam pěkný.
Irena: A protože ho mám až v jedenáct, tak už si počkám i na oběd a pojedu domů až pak.
Marie: To jo.
Irena: Hele, tady mají inzerát, že přijmou brigádníky. Nehledá ta tvoje Mirka něco?
Marie: Hledá. A za stovku na hodinu. To je dobrý. Já jí zkusím zavolat, zda se mám poptat.
Irena: A už má všechno hotový?
Marie: Nebere mi to. V pondělí má ještě jednu zkoušku, pak bude mít prázdniny.
Servírka: Tady je to kafíčko a tady limonáda.
Marie: Prosím vás, ten inzerát na brigádu platí?
Servírka: Samozřejmě, kdyby ne, tak ho sundáme.
Marie: Já mám vnučku, ona shání brigádu, ale nebere mi to. Já jí o tom řeknu.
Irena: To mlíko je divný.
Marie: Fakt?
Irena: Tudle se mě Krobáková zeptala, jak to, že už sem nechodíte, vždy tu vidím jen vašeho muže s dcerou. Chápeš to? No, pak jí někdo řekl, jak to je.
Marie: A omluvila se ti?
Irena: To ne, ale prý z toho byla špatná. Fakt si myslela, že je to dcera. To kafe je fakt divný.
Marie: Jitka se pořád opaluje, prý nemůže jen to místo po odstranění prsu, no má to co ty, že jo. Ale podle mě to není dobrý.
Irena: Hele, já jezdím často na dovolený, že jo. Naposled jsem byla v Emirátech. A ptala jsem se doktorky a ta mi řekla, chovejte se jako zdravá.
Marie: Takže se jako může opalovat?
Irena: Jo, ale rozumně, že jo.
Marie: Aha, to jsem nevěděla.
Irena: Prosím vás, já to nechci reklamovat, ale to mlíko v kafi bylo divný.
Servírka: Takže chcete jiný?
Irena: Ne, jen si zkontrolujte to mlíko.
Servírka: A dáte si ještě něco?
Irena: Já si dám aperol spritz.
Marie: Tak já taky. Když tu nejsem výjimečně autem.
Irena: Já jsem nechtěla nový kafe, já se z toho maximálně po..., ale říct jsem jí to musela.
Marie: Dnes je vážně hezky.

Žádné komentáře:

Okomentovat