Stránky

2012/11/10

Vločka


dívám se na svou dlaň
jako když hostii v ní mám
to jen sněhová vločka
se zde roztéká
to jen sněhová vločka
mi na dlani umírá

je křehká, krystalová, bělostná
dokonalost jednu vadu má
vydrží jen chvíli, pak zaniká

každý den nastavuji dlaň
každý den čekám na jednu z nás
vloček, co se na světě rozplyneme
protože tahle zem není pro nás

křehké bytosti, co žijí láskou
křehké bytosti, co podrážky
mužů rozdrtí bez zaváhání

křehké bytosti, co hříšnost mužů
zlomí v jejich touze žít
křehké bytosti, co nevydrží nápor zla
a raději vypijí hořký nápoj ze skla

dívám se na svou dlaň
jako když hostii v ní mám
to jen sněhová vločka
se zde roztéká
to jen sněhová vločka
mi na dlani umírá

to jen sněhová vločka
se zde roztéká
to jen sněhová vločka
mi na dlani umírá

na dlani umírám

Žádné komentáře:

Okomentovat