Stránky

2015/11/11

Přirozenost

to je neuveritelny ze uz mate baby

Je noc, manžel ještě není doma, Modřinka spí v kolébce, sedím na gauči, u notebooku. Píšu si se sestřenkou, která už několik let žije na druhém konci světa. Občas nás počítače ještě spojují. Samozřejmě, že se podstatná část konverzace točí okolo Modřinky.

Jak mám vysvětlit, jaké to je, když se vám v životě objeví nový malý tvoreček? Hledím z okna do tmavé noci a snažím se najít slova, která by se alespoň dotkla skutečnosti.

Je to změna, ale nepřipadá mi to jako velký zlom, je to takové pozvolné, vše jde krok za krokem...je to přirozené.

To je to správné slovo!

Přirozené.

Ano, je to přirozené.

Člověk dospěje, dostuduje, prožije stav prvotní zamilovanosti, potvrdí si, že je to partner pro život, vdá se a ukotví. Je přirozené, že v tuto chvíli přijde do života dítě. (když má člověk veliké štěstí)

Je to nová, další fáze života. Člověk nemůže jen tak odejít z domu, jít do kina. Ale zase si ráno může poležet déle a mazlit se s tím tvorečkem, co usilovně kope svými pidi nožičkami.

Jsem ráda, že mi tahle etapa neutekla.
Jsem ráda, že ji prožívám právě teď.

Napíšeme si ahoj, odpojím se, zaklapnu počítač, vstanu z gauče a jdu se podívat na Modřinku.

Žádné komentáře:

Okomentovat