Stránky

2011/03/25

Citáty z misky

Už několik let si týden co týden vystřihuji z novin citát, který je vždy umístěn na první straně. Teď jsem náhodou vzala do ruku obálku, kde tyto malé papírky (2x2cm) mám a - jak jinak - vysypala jsem si ji. Když jsem výstřižky začala sbírat, a náhodně pročítat, napadlo mne, že bych si mohla trochu pohrát (kdo se občas rád nevrací do dětství, viďte?:-)).
 
Dala jsem je tedy všechny do misky a pět jich vylosovala. Samy o sobě jsou to prostě myšlenky autorů více či méně známých, každopádně velmi různorodých. A jaký vytváří dojem dohromady? Doplňují se, navazují na sebe či se naopak jedná o názorový protipól? To ať už si posoudí každý sám. Tak tady jsou:

Naděje vždycky způsobí, že uvěříme.      
Robert Fulghum

Krize je produktivní stav. Člověk z ní musí odstranit pouze příchuť katastrofy.      
Max Frisch

Omyl je nejplodnější věc na světě, jenže aby přinesl plody, musí nejprve zmizet.     
Bernard Berenson

Mnozí, kdo promilovali třeba celý život, dovedou nás méně poučit o tom, co je láska, než dítě, které ztratilo pejska…      
Billy Wilder

Výchova dětí přestane být problémem, jakmile si představíte, že se jedná o cizí, a ne o vaše dítě. No a každý ví, jak by se mělo vychovávat cizí dítě.     Svatopluk Káš

I kdyby se nedal vysledovat žádný společný prvek, tak jedno je jisté, všechny jsou o životě z nejrůznějších stran. Všechno je o životě - cokoliv děláme, říkáme či tvoříme. Protože to je to jediné co všichni máme.

Docela se mi to zalíbilo, tak je možné, že zase někdy zalovím:-).

Žádné komentáře:

Okomentovat