Stránky

2011/03/07

Buďme rádi na světě

Když jsem se dneska na poslední chvíli (jak jinak) balila na cestu do Prahy, zjistila jsem, že nemám připravenou žádnou knihu, kterou bych si chtěla vzít do autobusu. Nakonec jsem namátkou vytáhla z knihovny knížku Františka Novotného Buďme.

Koupila jsem si ji vloni na veletrhu přímo od autora. Je velmi milý, přátelský - prostě takový jakého ho máme v paměti z rozhlasových vln. Tuhle knížku mám moc ráda - hezké básničky a fejetony. Vždycky ji náhodně otevřu a přečtu pár stránek, jen tak pro zlepšení nálady. Funguje to spolehlivě. Člověk se dozví i zajímavosti jako např. kde se vzaly pohlednice (a že první obrázek na ní byla Eiffelovka), nebo jaký nápis najdeme na nejstarší knihovně v Egyptě.

Nakonec se chci s vámi podělit o část věnování, které mi autor do knihy vepsal: Buďme blaženi a rádi na světě. Ano, buďme rádi na světě. A pokud zrovna nejste, vemte do rukou třeba právě tvorbu Františka Novotného, a určitě budete.

2 komentáře: