Stránky

2011/03/22

Maličkosti

Původně jsem si chtěla udělat seznam maličkostí, co nesnáším a naopak věcí, které mi dokáží zpříjemnit život. Zjistila jsem, že co mám ráda, se mi píše snadno. Kdežto druhá část nikoliv. Což je vlastně dobře. Negativ je všude stále dost. Takže dnes jen pozitivně.

Miluji:
- vůni čerstvě otevřené plechovky s barvou
- koukat se do ohně a poslouchat přitom kytary
- lehnout si do vany s neskutečným množstvím pěny
- melouny - v létě nepotřebuji nic jiného k životu, celé dny, ba týdny dokážu nejíst nic jiného
- stoupnout si ke kamnům a nahřívat si zmrzlé ruce
- když déšť bubnuje do okna a já ležím s knížkou v posteli
- když si zkouším oblečení o dvě velikosti menší a ono mi skvěle padne


Takových drobností by se našla celá řada. Toto jsou ty, které mne napadly zrovna dneska. Těším se, až některou z nich zase zakusím.

A jaké drobnosti dělají radost vám?

2 komentáře:

  1. jj, správný přístup, raději pozitivně... :))

    OdpovědětVymazat
  2. Až na poslení bod, jsem ženská, aspoň konečně vím, na čem jsem...

    OdpovědětVymazat