Stránky

2011/03/20

Sezónní bilance

Přichází jaro, na které většina z nás už netrpělivě čekala. A tak než se vrhneme do tohoto krásného období, je načase se ještě chvilku zastavit a podívat se na uplynulé tři měsíce. Co se nám podařilo, z čeho máme radost. Co jsme naopak nedokázali?

A jelikož je dobré začít u sebe, takže:
1. to dobré:
úspěšně zakončený první semestr na nové škole
objevení twittru a jeho prostřednictvím spoustu zajímavých identit
začala jsem chodit na angličtinu
rozhodnutí vrátit se k běhání
několik opravdu vydařených večerů s přáteli
povedená oslava máminých kulatých narozenin

2. to nevydařené:
nezačala jsem psát diplomku
pořád odkládám důležité věci na později
nedošla jsem si na všechny preventivní prohlídky
nenašla jsem si práci
málo času na přátele 
jsem stále příliš přísná a tvrdá na své okolí
zbytečné spory, do kterých jsem se nemusela pouštět

Došlo ke změně ve vašem životě, nebo plynul dál v zajetých kolejích? Zapřemýšlejte. A pochvalte se za to, co se vám vydařilo. Promyslete si, co očekáváte od sebe v další části roku. A s tím nepodařeným se rozhodněte něco udělat teď v následujících týdnech - určitě to půjde, jen opravdu chtít.

Ale především poděkujme všem okolo sebe, které máme rádi. Za jejich podporu, za to, že se o ně můžeme opřít a jsou okolo nás, když to potřebujeme. I když si to uvědomujeme, je potřeba to občas říct nahlas. Snažme se ukončit spory, ať můžeme to jaro začít s čistým stolem. Většinou to nic nestojí  a stačí říct pár slov.

 Občas se nám zdá, že času máme spoustu. Občas, že naopak strašně málo. To je relativní a zbytečné se v tom babrat. Podstatné je, jak ten čas využijete.

Užijte si jaro!

2 komentáře:

  1. Proč taky psát hned první semestr diplomku, že jo.

    OdpovědětVymazat
  2. Ono se to nezdá, ale představa, že ji za necelý rok odevzdávám a nevím o čem psát, je pro mne hrozná. Já píšu dost pomalu a postupně, takže podle plánu už jsem měla mít alespoň rozpracovanou osnovu.

    OdpovědětVymazat