Stránky

2014/08/26

Zdi

bylo mezi námi tolik problémů
tvoje žena, moje děti
všechno jsme vyřešili,
všechno zvládli

a teď tu stojíme
před nevymalovaným pokojem
holé zdi před námi

čeká nás budoucnost
snad bude stát za ta
všechna ublížení,
co jsme provedli

********

ticho, které se prolomí,
když  on vejde do dveří
na rameni taška
těžce řeše do ramene
odloží ji v předsíni
a políbí mě na šíji


********

Vezmi mě za ruku
dokaž, že mě máš rád
ukaž, že mě máš rád

Vezmi mě za ruku
prokaž, že jsi můj pán
potvrď, že my dva jsme pár

Vezmi mě za ruku
no tak, nestyď se
za mne, za sebe, za nás

před druhými
uchop mne zas


********

rande v přímém přenosu,
nerozumím ti příteli
nerozumím světa chodu

rande v přímém přenosu,
co horšího ještě může být?
raději snad nepátrat

rande v přímém přenosu
sbohem facebooku
tohle já už nesnesu

Žádné komentáře:

Okomentovat