Stránky

2014/02/17

Černý nebo modrý pták?

Přišívám knoflík na kabát. Mohl dnes upadnout, ale vydržel. Unavená po dni v centru. Slunečno, občas přemluveno. Moc slov, moc rad do života. Těžko to nesu, rozpor s mým postojem. 

Snaha, aby se tady líbilo. Co ukázat, co nezná? Tradiční zacházky. Františkánská zahrada, Luxor na Václaváku, oběd v Louvru. Návštěva dvou kostelů. Procházka parkem. "Na mě je moc betonovej." 

Únava z nových informací. Sestřenice pojede do Kanady. Jak oslavíme strejdovi šedesátiny. (Kolik kulatin mě letos ještě čeká?) Bratr má tajnou novou přítelkyni. Nepotkala jsem člověka, který dokázal tajit víc než on. Předpokládám, že se s ní seznámím čtyři roky po svatbě, až bude podruhé těhotná. 

Praha - Šumava. Telefonní šňůra umožňuje výměnu slov a zároveň zabraňuje jejich vyřknutí. 

Bojím se neštěstí z jedné strany. Dnes ukázáno, že by mohlo přijít z nečekané. Nemá cenu se strachovat dopředu. O nic nejde. Vím. Vím to. Vím, vím, vím. Ale strachu v sobě neporučím.

Jobs.cz. Projíždět inzeráty. Odesílat CV. Sem, sem, tam, i tam. Nevěřím, že pochodím. Nerezignuji, zdaleka ještě ne, ale nevěřím. 

Koupit si. Časopis. Makovej koláč. Boty. Pocit, že nesmím. Když budu bez příjmu. Hloupost. Bez příjmu nerovná se bez peněz. 

Už spí. Na jeho místě. Vstane, až já půjdu spát. Ukázka, jak se naše životy liší. 

Na jeho místě. Ještě pět nocí. Jak vypadají ty jeho? Svoje znám, není to ono, jsou poloprázdné.

Černý pták v kleci. Modrý na větvi. Který z nich jsem? Hledím na zeď, odpověď tam není.

Žádné komentáře:

Okomentovat