Stránky

2014/02/21

Číst

čteš si, tak zaujatě,
a já předstírám, že si taky čtu
ale nečtu
a vlastně ale ani tolik nelžu

pozoruju tebe, sleduju tě,
poznávám, pátrám v tvé tváři
jsme spolu dva roky,
jakže jsme žili předtím?

nevzpomínám si,
jako kdyby ten čas nebyl
nebo zmizel,
někdo ho propiskou zuřivě začáral

u srdce mě píchne osten obav
jako vždy se bojím,
že něco zlého se stane

co když nás dva
taky život jednou začárá?

a já budu tam a ty jinde tam
a to, co je teď, už nebude
jako by nikdy nebylo
nebudem se znát

vzhlédneš od knížky,
usměješ se na mě,
ale myšlenkami
mezi řádky stále jsi

budeme tu spolu takhle
za dalších deset krát dva let?

a já budu tam a ty jinde tam
a to, co je teď, už nebude
jako by nikdy nebylo
nebudem se znát

co když nás dva
taky život začárá?

a já budu tam a ty jinde tam
a to, co je teď už nebude
jako by nikdy nebylo
nebudem se znát

co když nás dva
taky život začárá?

Žádné komentáře:

Okomentovat