Stránky

2012/01/23

(bez názvu)

Černí ptáci 

černí ptáci usazení
v holých větvích
unavených stromů
pohlížejí shora dolů
na to naše lidské
každodenní pinožení

(co si o nás asi myslí?)

------------------------------------

až můj život uplyne
co po mě tady zbyde?
toť otázka, na kterou
každý by si měl hledat
svoji odpověď jedinečnou

-------------------------------------

Proč nenechal jsi minulost spát
Proč čeřil jsi hladinu zapomnění
Vědět všechno štěstí nepřinese

-----------------------------------------

Babička

Babička věčně s šátkem na hlavě 
Zastřihává si chloupky na bradě
Tady stojí před zrcadlem
Malá hlava velký břich
Moudrá laskavá světa znalá
Co všechno mi do života dala!

----------------------------------------------

Ranní rosa, večerní chlad
rámují náš společný čas
Kdy ty a já
kráčíme dnem společně

Ranní slunce, večerní červánky
rámují náš společný čas
Kdy ty a já
směřujeme od pohádky do hádky

Žádné komentáře:

Okomentovat