Stránky

2012/04/03

Experiment


Dobrý den.

Pojďte dál. Jsem rád, že jste přišel. Už tu na vás čekám. Prosím, posaďte se tady. Příjemně se uvelebte, jistě, kabát si odložte.
Ne, nezouvejte se.
Je vám teplo, kdyby ne, řekněte, pootočím kolečkem, hlavně ať se tu cítíte příjemně. Dáte si čaj, kávu nebo jen vodu?
Říkáte čaj, dobrá, už vařím vodu. Za minutku to bude.
Tak prosím, tady to máte, oslaďte si dle vlastní chuti.
Jakou jste měl cestu? Doufám, že příjemnou.
Ano, ano, silnice jsou po zimě v dezolátním stavu, jako ostatně každej rok.
Ještě jednou bych vám chtěl poděkovat, že jste vážil tu dlouhou cestu a přišel sem ke mne na návštěvu.
Já vím, nejedná se o obyčejnou návštěvu, a právě o to více si toho vážím, toho, že vás tu mám.
Sedí se vám příjemně? A opravdu nic jiného už nepotřebujete?
To jsem rád, je důležité abyste byl spokojen. Nevím, jak dlouhé to tu dneska bude.
Ach, už se vrtíte a takzvaně hoříte netrpělivostí, co že se tu bude dneska dít, že.
Však i já, však i já.
Ale nebojte, vše se včas dozvíme.
Sušenku?
Vidím, že koukáte na hodinky. Omlouvám se, nevím, co se stalo, že ještě nemůžeme začít. To víte, i já dostávám příkazy shora. Nevím, co se děje.
A! Telefon, promiňte, musím to jít zvednout.
Tak prý máme být trpěliví, nějaká chyba v systému. Pokusí se to rychle opravit, a pak budeme moci začít.
Dáte si ještě čaj?
Dneska je krásně viďte, vypadá to, že jaro už nad zimou definitivně zvítězilo.
Ne, nezvedejte se,  prosím vás, dejte nám ještě minutku, určitě dorazí. Nebo alespoň znovu zavolají.
Doufám.
Ach, to není možné, venku se už vážně stmívá?
Nějak se nám to protáhlo, moc se vám pane omlouvám za celou naši společnost.
Červánky mám rád, při pohledu na ně se ve mne objevuje romantická povaha. Na vás to tak nepůsobí?
Ještě čaj?
No, tak to vypadá, že z toho dneska bohužel asi sejde. Moc mne to mrzí, že jste sem musel vážit cestu.
Nevím, co se stalo, ale musíme schůzku přeložit na jindy.
Hlavně si tu nic nezapomeňte.
Slibuji, že příště už vše proběhne, jak má.
Ještě jednou se vám omlouvám.
Děkuji za návštěvu.
Na shledanou.

Žádné komentáře:

Okomentovat