Stránky

2012/04/30

Versatile Blogger Award

Každé ocenění, které se vám dostane, je milé. Je to povzbuzení, že to, co děláte pro radost, má možná smysl i pro někoho jiného. A tak dnes jsem byla potěšena Vanilkou a od ní obdrženou nominací na  Versatile Blogger Award. Za což jí tímto moc děkuji. A těší mne to o to více, že její blog patří k těm, které také já pravidelně čtu.

Nemám ráda řetězáky, ale tohle se mi nechce porušit, takže tento článek dopíšu, je to hezký způsob, jak se o dobré blogy podělit s ostatními.

Teď bych měla uvést 15 blogů, které sleduji. Nevím, zda jich tolik vůbec bude, a omlouvám se, určitě se budu opakovat, ale jinak bych jich tolik dohromady opravdu nedala.

Myokard - úžasný blog, každý obrázek tak přesně vyjadřuje danou situaci
pan Kaplan - povídky, recenze atd.
jedenáct koček - hravý blog, o módě, ale i spoustě jiných věcí
Renata Francová - píše strašně málo, ale její fejetony jsou prostě úžasné!
obsesion viviente - názory na knihy, filmy, seriály...občas narazím na zajímavý tip
Kryšpín - hezké články o knihách, filmech atd. - často inspirativní
Ladiny zápisky - články z cest jsou báječné
DaKrup - když skončila její úžasná 365ka, jsem ráda, že alespoň občas píše...básně, povídky, fotky
Svedkyne - výpisky z knih a k tomu poznámky...začínající blog, doufám, že přibude více článků
Style in brief - každý článek jiný, ale vždy mne potěší
brm - drobné zápisky, ve kterých prostě něco je
Oféliin rok knihomola - strašně dlouho neaktualizovaný blog, což je strašná škoda, protože díky Oféliiným tipům jsem narazila na spoustu skvělých knížek
Štastný blog - o malých radostech, které si často neuvědomujeme, a které nám přitom hezky zpříjemňují život
Alena Prokopová - svět filmu, skvělé recenze
Růžová panda - některé články jsou opravdu výborné

Ještě bych měla uvést 7 věcí o sobě. Tak to nevím, co na sebe prozradit.

Jsem závislá na sýrových rohlících, miluji zapisovat si do diáře schůzky, mám ráda černobílé fotografie, dlouhé procházky městem i přírodou - jen tak, bez cíle, ráda pozoruji lidi v tramvaji a vymýšlím jim osudy, nejraději chodím celá v černé a mezi ty lepší dny z roku patří takové, kdy objevím nějakou úžasnou knihu.

To Vám musí stačit:-).

Snad jsem splnila všechna pravidla. Teď ještě informovat nominované, a je to.

1 komentář:

  1. hehe, to je pekne :) skusim nominovat aj ja niekoho:) vdaka za tip!

    OdpovědětVymazat